ICT-tukipalvelut

ICT-tukipalvelut auttaa ja tukee tietoteknisten laitteiden käytössä, huollossa, ylläpidossa ja erilaisissa ongelmatilanteissa.

Tietokonetta käyttävät kuurosokeat asiakkaat asuvat eri puolilla Suomea ja siksi vastuu ICT-tukipalvelujen toteutuksesta on jaettu alueittain mm. sijainnin läheisyyden ja matkustushelppouden vuoksi. ICT-asiantuntijat tekevät tarvittaessa kotikäyntejä ja tapaavat kuurosokeita tietokoneasiakkaita myös kuntoutumis- ja koulutusjaksoilla. Lisäksi asiakkaille tarjotaan erilaisia etätukipalveluita.

ICT-asiantuntijoiden tehtävät:

– asiakkaan laite- ja ohjelmistoasennukset, laitetoimitukset
– asiakastietokoneiden tekninen ylläpito
– asiakkaan avustaminen tietokoneen hankinnassa
– asiakkaan tarvitsemat suositukset apuvälineohjelmien hankinnassa
– alkukäytönopastus ja neuvonta.

Näin otat yhteyttä:

Ensisijaisesti ICT-tukipalvelut palvelee Helpdesk-palvelussa. Yhteystiedot: puhelinnumero 044 747 4440 tai sähköpostiosoitteella helpdesk@kuurosokeat.fi. Numerosta tai sähköpostista vastaa ICT-palvelujen työntekijä. Palvelupisteen puhelinnumero on avoinna maanantaista torstaihin kello 9:00 ja 15:00 välisenä aikana. Sähköpostia osoitteella helpdesk@kuurosokeat.fi voi lähettää milloin tahansa.

Välttämättömissä tilanteissa voit ottaa suoraan yhteyttä ICT-palvelujen työntekijöihin.

ICT-asiantuntija Seppo Tero, puh. 040 717 1017

ICT-asiantuntija Kimmo Rouvinen puh. 040 540 8238