STEA-asiakaskyselyyn vastaamalla voit vaikuttaa

 

Suomen Kuurosokeat ry tekee STEA-avusteista toimintaa koskevan asiakaskyselyn alkuvuodesta. Kyselyn tarkoitus on toiminnan ja asiakaspalvelujen parantaminen ja kehittäminen. Yhdistys haluaa tietää, millaisiksi olet kokenut sen palvelut ja kuinka ne ovat vaikuttaneet elämääsi vuoden 2019 aikana.

Kysely koskee kaikkia STEA-avusteisia toimintoja, joita ovat järjestö-, alue-, kommunikaatio ja ICT-palvelut sekä viriketoiminta.

Kyselyyn voi vastata sähköisellä lomakkeella tai paperilomakkeella. Niille asiakkaille, jotka eivät voi käyttää sähköistä lomaketta, lähetetään kysely paperisena. Mukana tulee palautuskirjekuori, jonka postimaksu on maksettu. Voit täyttää kyselyn tulkin tai muun avustajan kanssa.

Linkki sähköiseen kyselyyn lähetetään henkilökohtaisesti sähköpostilla. Jos olet saanut vain sähköisen kyselyn, tai et ole saanut kyselyä, voit tilata paperisen kyselyn ja palautuskirjekuoren Suomen Kuurosokeat ry:n viestinnästä: viestinta@kuurosokeat.fi tai numerosta 040 778 0266.

Vastaukset ovat yhdistykselle tärkeitä, joten mahdollisimman monen toivotaan osallistuvan kyselyyn. Vastausaikaa on 19.2.2020 asti.

Kuva: Pixabay